Lelaki Jangkitan Yis - 3 Jenis Jangkitan Yis dalam lelaki yang Anda Perlu Tahu Mengenai

Lelaki Jangkitan Yis - 3 Jenis Jangkitan Yis dalam lelaki yang Anda Perlu Tahu Mengenai

Yis adalah sangat penting, dan paling tahu, ini kerana ia merupakan ramuan penting dalam bir. Namun begitu ada berlainan jenis yis yang penting bagi lelaki untuk menjadi sedar. Terdapat tiga jenis jangkitan yis lelaki yang anda perlu tahu tentang, dan itulah sebabnya ia begitu penting untuk memahami bagaimana untuk menjaga ia jika ia berlaku kepada anda.

Balanitis adalah yang pertama bahawa seorang lelaki perlu tahu tentang. Yang ini adalah terutamanya jahat kerana ia melibatkan hujung zakar anda, kerana setiap pasangan anda. Ini akan menjadi sakit kerana sebagai seorang lelaki anda tahu betapa pentingnya hujung zakar anda. Biasanya anda akan mengalami pembakaran dan gatal-gatal di bahagian atas zakar, dan ia akan menjadi sangat sakit semasa dan selepas seks.

Apabila anda mempunyai balanitis, ada kemungkinan bahawa anda akan mula melihat bintik tender merah pada hujung zakar anda. Hujung juga mungkin menjadi bengkak dan menghasilkan sejenis bahan putih yang adalah tempat berhampiran bahan putih anda mahu lihat. Ini adalah pada dasarnya penyerpihan di hujung zakar anda, dan semasa ia tidak mengancam nyawa anda perlu untuk mendapatkan ia tetap dengan cepat.

Jangkitan yis berikut lelaki adalah usus bocor. Ini jenis jangkitan yis adalah hasil dari candida sistemik. Walaupun ini jenis jangkitan yis berlangsung anda akan mendapat letih dan achy, dan anda tidak akan mempunyai tenaga yang banyak. Anda akan mula mengalami masalah pencernaan dan anda akan membangunkan usus yang tidak akan kelihatan untuk pergi tidak kira apa yang kamu lakukan.

Anda akan mempunyai masalah menumpukan perhatian dan tidak akan dapat memberi tumpuan pada semua. Anda juga boleh menjadi tertekan. Ini dipanggil usus bocor kerana ia sebenarnya bocor daripada usus dan mempunyai kesan ke atas setiap sistem tunggal. Pastikan anda mendapatkan ini dirawat dengan segera kerana kehidupan anda akan sangat terjejas olehnya.

Akhirnya ada Candidemia. Tidak seperti lain-lain jenis jangkitan yis anda sebenarnya boleh mati dari yang satu ini, dan oleh itu anda perlu untuk mendapatkan ia dijaga dengan segera. Organisma candida entah bagaimana mendapat akses ke dalam aliran darah anda dan keadaan ini boleh membawa maut untuk kedua-dua lelaki dan wanita, walaupun lelaki adalah jauh lebih cenderung untuk mendapatkannya.

Terdapat ramai orang yang mendapat jenis ini jangkitan yis daripada pergi ke hospital. Banyak masa jika anda sedang menerima rawatan kanser anda berisiko, dan yang sama berlaku kepada lelaki yang mempunyai alat bantuan. Jangan main-main dengan jenis jangkitan yis lelaki; ia boleh membunuh anda, dan dengan itu dalam fikiran, anda perlu pergi berjumpa doktor anda dengan segera jika anda fikir anda mungkin mempunyai.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar