Bagaimana Malah Antiperspirants Best Mungkin Tidak Bantuan ketiak Berpeluh Masalah Anda

Bagaimana Malah Antiperspirants Best Mungkin Tidak Bantuan ketiak Berpeluh Masalah Anda

Jika anda mempunyai masalah berpeluh ketiak di mana anda berpeluh berlebihan, ia kadang-kadang menjengkelkan ketika orang lain cuba memberikan nasihat untuk hanya pergi mendapatkan beberapa antiperspirant untuk membantu menyelesaikan masalah tersebut. Jika ia adalah benar-benar yang mudah, maka anda tidak akan berpeluh.

Pertama sekali, antiperspirants tidak bekerja sama untuk semua orang. Bagi banyak kekuatan versi sederhana dari rak cukup untuk menjaga apa-apa masalah berpeluh. Mereka yang mempunyai peluh lebih mendapati bahawa ini cenderung untuk menjadi terlalu lemah.

Anda boleh pergi ke doktor dan untuk mendapatkan antiperspirants yang terbaik dengan kekuatan yang lebih tinggi yang boleh membantu dengan baju sejuk yang lebih berat. Ia akan mengambil lawatan doktor dan ia berlaku untuk menjadi sedikit lebih mahal bahawa apa yang anda digunakan untuk membayar.

Salah satu isu walaupun adalah bahawa dari masa ke masa ia adalah mungkin untuk hampir menjadi kebal kepada antiperspirant. Akan bekerja untuk sementara maka seolah-olah tidak menjadi agak berkesan lagi. Pensuisan berterusan boleh bekerja untuk sementara waktu tetapi akhirnya menjadi agak membebankan. Ini adalah satu kemungkinan untuk mereka yang mempunyai masalah peluh berlebihan.

Bagi mereka yang mencari sesuatu yang berbeza daripada antiperspirant atau alah kepadanya ada beberapa alternatif.

Terdapat serbuk yang digunakan setiap beberapa malam yang membantu mengeringkan kawasan ketiak untuk mengelakkan berpeluh.

Terdapat batu antiperspirants jenis garam yang dibuat secara berbeza dan membantu sesetengah mengurangkan peluh.

Sesetengah digunakan perkara seperti cuka, teh sage, dan jus limau sebagai alternatif antiperspirant.

Minum lebih banyak air dan perubahan dalam diet boleh mengurangkan peluh badan secara keseluruhan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar